31.1.10

LUV IT ! !

hujung minggu mcm ni best klau lepak2 kat umah tp aku brjalan sakan tp ape yg penting aku hepy..

sgt besh jmpe membe2 yg jrg2 jmpe...gelak2 smpi xhengat dunie...kami sgt gumbiraaa....lalalalala

ZA pn ade skali wat aku hepy...kunun nk wat surprise alik2 aku yg kow2 pye surprise.....

xpe2...asal kami gumbira... =)) thx dear... (nsb kat sni xde sape2 yg kenl aku)

hari semlm aku tggl kan dan hari ni aku rase aku ptut lupe kan cerita smlm dan lebih menikmati hdp ni....

mcm jiwang tp tu la yg aku kne pegang dan ape yg mak aku nsht akan aku ingat...

aku akan hargai apa yg ade dan wat sebaik mungkin... =))

yea3!!!!ari isnin cuti wilayah....ssy sgt seronok sbb aku lewat stat praktikum....

hahahahah tp sme je...shari lewat je pn...

lps tu brmule la cite sedih dan gumbira aku kat sekolah tu...

tp bak kate ZA jus chill and enjoy myself...b positive...hahahahaha!!!!!!

haru2....ape cite aku nk wat kat sek kali ni...

hope semuenye akn jd ok...

No comments:

Post a Comment