17.3.10

aku perlukan kekuatan

ya allah ya tuhan....ape da jd ni.aku jd smkin teruk dan teruk.ya allah....berilah aku kekutan dan kesabaran.aku kene yakin ape yg jd smue ni ade hikmah dan aku kene ikhlas terime ape yg jd.aku yakin ni smue dugaan tuk aku.tapi sekli lg aku kalah dgn perasaan aku.aku sepatunye bertindak ikut akal bkn ikut hati.da trlalu byk kali hati aku renuyk2 cm kertas ni....ape aku nk buat?cuti ade bbrape ari lg.aku xleh hdp mcm ni tnpe buat ape2 aku leh jd gile dn aku bole buat bnde yg bukan2 tnpe fikir.kwn2 plak smue xde kat sni.ape aku nk buat???

usahe aku nk lupe kan smue cite silam aku xde hasil.pent je aku involve dgn mcm2 tp klau aku sdri yg buat diri aku mcm ni susahla.aku kene syg dri aku.aku ptutnye xkan biakan ruang kosong ati aku tu di isi oleh DIE.aku bnci dgn smue ni.aku rs mcm aku ni permpuanyg xde otak dan prmpuan yg senang2 leh dtipu.aku plng bnci dgn org yg mnipu aku..aku xsmpan dndam tp cume hrp mereke2 blaja la ssuatu.dan tlg la blaja tuk hormat perasaan org len mcm mn aku cube tuk jge ati rmi org tp last2 aku jgk yg hancus.aku xprnah pn di aja jd penting kan dri.bia kite sme2 dgn org yg dlm sush tp jgn kite leps kan diri kite je.mgkin tu prinsip aku.bkn la nk jd NUR KASEH tu tp cube buat org len bhgie.aku pn kene la prcye ade kebhgiaan jgk tuk aku.so for now let it be...n aku perlu isi ruang2 kosong dlm diri aku ni.rs nye cm ade byk lg ruang kosong.hahahaa!!!!

No comments:

Post a Comment