12.6.11

Bakal Pengantin yang mengundang kemarahan


Assalamualaikum !!!!


Hooo yeahh… almost 2 weeks dah bercuti so now prepare for a serius new semester. 2 minggu yang sangat bermakna untuk sy oke. Sangat gumbira balik cuti kali ni. 1 st thing bila aku dah ada fiancée. Ehee tak boleh belah !!!!  and the second thing bila aku dapat habiskan masa yang singkat tapi bermakna lah wif my buddies. So sangat penat. Serius hot mana taknye, 2 hari berturut2 balun jumpe muka sama je. Fuhh sangat penat tapi macam apa yang aku cakap tadi it was fun. Huh aku dah tak sabar nak cuti raya plak. Fine.. pose dah habis ganti belum *korankk* ?  bahagian aku ada lah sikit yang belum nya. Ahaa sewajibnya aku menunaikan hutang aku tu kan. Tau kek puan Rahah mati den ni. Sila ambil perhatian, beliau adalah bonda haku. But promise to myself I will ganti my puasa as soon as possible.

Haa sempena kawan aku ni nak menamatkan zaman bujang beliau, seharusnya kami sebagai rakan2 beliau memeriahkan keadaan kan. Tujuan ? agar bakal pengantin kurang nebes plus kiteorang pun leh dapatkan tips okeh. Hahaha !!! walhal masing nak bergonjeng lebeh. Yang aku nak lepas gian la kan. Yessa pas ni aku akan jadi manusia paling kuno sampailah hujung tahun. Yeh babeh.. nanti dah ada tenet leh lah aku jadi manusia paling maju. Huh konon.. tuh sume hanya cakap atas angin ajer.  Apa pun si bakal pengantin sangatlah sepoting. Sangatlah dia excited. And sory laah kalau ada kekurangan. Tapi kalau kelebihan tu hanyalah dari makanan je kot. Walaupun aku yang tak puas hati dengan makanan yang aku nak hadam tuh. But then dah lumrah alam kan, kena lah di hadamkan walaupun aku rasa macam telan magi ayam ajer. .. huh !!!! marah mode sebab magi ayam tu berharga almost 10 hengget okeh.

So the end. To bakal pengantin tu, kitaorang doakan ko bahagia dengan beliau. Plus kena pandai2 masak guna santan pasni okeh. Ahaa :)

simple

manis kan senyum mereka dan dia =)


huru hara betooll




beriye je lah 2 kepala nih

amik berkat an an

maggi 10 hengget
budak yang sangat kasanova ni


No comments:

Post a Comment