3.2.11

PENGANTIN MAC 2011


Assalamualaikum !!!!

Happy birthday to me !!!!!

Yeah. Tahniah tuan empunye belog. Kau da makin dewasa dan umor kau da bertambah 1. Fuhh tp sy masih berumur 19 tahun ye. Harap maklum. (dengan muka yg berlagak ) Tapi faktanya aku sudah lebih dari itu. Adakah korang2 rase nak pelempang aku sebab aku ni masih muda lg? Ouhh sila jangan sebab nanti kalau korang marah2 xelok tuk kesihatan. Nanti camne nak nampak mude macam sy.   ( yeah muke sy berlagak lg ) *** kay sile simpan rase marah tu elok2 dalam hati oke *** gudddd =)

Hari ini sangat la letih. Sehari suntuk kaki ni jalan sini sane. Mulut pun xberhenti bercakap di tambahkan dengan sengih2 gelak cam kerang busuk. Aku pun xfaham ape yg kelaka sgt tapi kiteorang leh gelak2 sampai nangis2. Huuu sadis giler punye lawaks.

*** Di sini sy ingin mengucapkan ribuan terima kasih ye pada mereka2 yg menye-lebratekan besday sy tahun ni. Faten, Aizie n Hanis. Besday Nazurah pun sambut sekali sebab nye besday beliau xsempat utk di celebrate sebelum ni. Dia berada over the state. Hahaha !!!!! Apepun hepy bufday tuk kami. Yeah kami kak long antara kamu semua ye. Tapi lek laa… Umo pun baru je jejak 19. Ape de hal. Ahaks !!!! Sile jgn marah ye. =) senyum !!!!! gudddd ****

Kali ni xsempat la nk upload gambar yg sgt aku rase gedix . Hooo—yeah walaupun xla se-grand mane kan tapi aku sgt appreciate okeh. Hengat senang ke ade org nak susah2 utk kite. Sape lagi kalau bukan kwn2 kite. Thx rakan2 =)

Tapi yg paling xboleh nk belah nye kat sini adalah present yg sgt bermakna dak Faten bg kat aku dan Nazurah. Sangat kreatip pemikiran beliau dan juga menyedarkan sy bahawa supaya bawak2 la bertaubat ye dengan umur anda yang makin meningkat ni. Memang simbolik la wess hadiah die. Nak tau hape? Ha tu tengok bawah ni. 

**** Gambar cume hiasan belaka ye kanak2. Hahahah !!! ***
**** Ni betul punyaa !!!! ***



Hoooo---yeahh majalah PENGANTIN ye rakan2. Ape? Xjelas ke tajuk die??



Nahh kasi fokus plak kat wording tu. Haaa baru Nampak dengan jelas kan. Yesss pandai anak2 murid cikgu semua ni. Kasi 1 senyum. =)


Adoooiii Faten. Aku lum poie kursus kawen lagi. Tapi xpe. Bak kate Faten majalah ‘PENGANTIN’ kuar 3 bulan sekali. Helo !!! aku baru tau. Ape la aku ni sgt xamek tau hal2 cam ni kan. Ahaaa tapi kay gak. Dapat aku jadi kan koleksi aku. Mane xtaknye. Da la 3 bulan sekali. So limited gak pengeluaran die. Xla macam majalah MANGGA MANGGIS ke URTV ULRT  ke kan. Tiap2 bulan kuar. Lagipun banyak gak la info2 yang sgt bergune tuk mereka2 yang dah nak kawen kan. Contohnye cm si Nazurah. Memang die sgt sesuwai bace bende2 yang kat dalam tuh. Teeeeetttt ------Mane tau leh aku praktikkan idea2 dalam buku pengantin tu nanti kat kawasan baru penempatan aku tuh. Maksud aku tang fesyen2 nye la. Sile la berfikir secara lurus sahaja okeh. Hahahha !!!!! Aku pn xfaham ape aku merepek. Korang bace je la. Tp kalau rs bosan nampak x tande X dalam kotak merah tu ka atas sebelah kanan? Haaa kasi 1 klik. Tuuuppp hilang terus.

Yeahhh mari sambung

Kate dak Faten die bagi aku majalah tu supaye
“ko dapat berangan kat kawasan org asli tu nanti. Agak2 da xde keje leh la ko berangan Tuan punye belog.” Kate dak faten.

 Hahaha !!!!! so sweet kan. =)  Thx again Faten 4 de majalah. Realy luv it… =)

*** Oke suda. Itu sahaje ye anak2 murid. Sekian. Cikgu penat =% daaaaa ~~~




No comments:

Post a Comment