15.11.11

Belang-belang banduan.Shhh~~~


Assalamualaikum !!!

** Mari kita pendekkan cerita okeh. Sebab bila sampai bab makan memang sy sangat efektif dan sangan komited. Hari ni nak cakap pasal kuih pebret sy. Aku memang suka makan kuih lapis ni. OR kuih bendera. Motif kuih bendera?? Sebab dia nye berwarna merah putih merah putih and so on. But tak lah so merah sangat. More to pink-ky la. Haa sangat Bandar la korang kalau tak tau kuih bendera aku. Tradisional sikit aku ni. Tapi masalahnye kat sini bila ade orang yang jadikan kan kuih bendera aku jadi kaler lain. Ohh-sem kan. Memang 1st kot aku jumpe. And sangat terimes kasih okeh pada beliau SEBAB beliau ingat kuih pebret sy. Hehe.. so lyoke. Kuih bendera sy da jadi 3 warne. Ohhh so hot la u cik pah… !!!!
Ade warne pink, coklat and putih. Hahah tapi rase nye tetap kaw meletooop!!! Nak wat camne da kueh pebret haku. Warna ape pon aku snaggup makan. Asalkan kuih bendera. 



***so dats all. Daaa***

No comments:

Post a Comment