24.11.11

Tolonglah !!!! Aku Sayang Lelaki Okeh !!!


Assalamualaikum …

Hoo yeahh!!! Sangat heaven bila aku da balik tempat asal aku tuk bercuti. Okeh fine.. takla cuti sangat although budak sekolah cuti kan but then ok la jugak dari bekerja hari2. Wahaha kembali ke zaman mase belaja dulu la bhai. Bangun tidor tak agak2 wey. Memang mak haku bengang je dengan aku kan. Tapi nasib beliau mula bekerja sudah. Hahah lagi heaven la aku duk umah sorang2.

Ha yang paling best bila aku g tengok citer AKU BUKAN TOMBOY. Deng memang la bunyi tajuk die macam “iyewww” trgamak kan ko nak tengok citer tu. Tapi caye la memang aku gelak tengok citer tu tanpe henti. ***Kay penipu kat situ kan.***

 Tapi most the time memang lawak la bhaiii… tak rugi okeh tengok. Hehe trimas pada kawan sy yg belanja sy. Merangkap kaunselor baru sy. Ececece…Sangat2 menghargai beliau okeh. Dah la datang dari sempadan Pahang, Negeri Sembilan siap teman aku lagi menenangkan ati yg berduka lara. Heheh thx bro !! terbaek la u !!! and lagi 1 bro, kete u memang terbaek okeh. Hahah kene promote ni kat kwn2. Tak pon aku sapu ko je la. Boleyyy… ahaha gurau je  (***siap puji aku lg gelak sopan dorhhh** tak leh behlah member aku sorang ni )



hehe happie yipie***menyeringai sampai ke habis***

gambaq ni hanya sekadar hiasan***penipu gile bile aku kuar brbaju kurung kan***


Paling best citer ni sebab ade hero chumel aku la. Shamsul Bahar eh salah plak Shamsul Yusof daaa… maaf pada yg terbabit ye. Hehe. Beliau sangat naïf okeh dalam citer ni. Tapi yg aku tak puas ati bile sampai ending die. Adhoii… anti-klimax betul la plak… huh musti nak buat AKU BUKAN TOMBOY 2  kan. Haahh bese la kan ceciter melayu ni. So ape lagi. Poie la nengok citer ni. 

Dan2 esok plak kuar citer pebret seantero dunia kan. Twilight Breaking Down plak. Huh paling heaven la cuti aku kan. Dengan kad khawin yg sangat melambak2. Wahah makan nasi minyak banyak naauu…

Congrates pada mereka yang akan mendirikan rumah tangga …

*** daaaa***



No comments:

Post a Comment