6.12.10

CONGRATES AISYAH & NINE

hahaha kali ni nak cakap pasal kawan aku kawen la aisyah.aisyah ni dulu kawan study mase kat maktab tp skg die da brgelar isteri pada nine(aku xtau la name sebenar beliau ape).tp xpela nick name pon okela kan.congrates once again aisyah... :)

tp yang xbestnye adalah AKU XDAPAT PEGI kenduri die...eeiii sgt la sedih kot.hahaha bajet xde aku kenduri tu xjalan kan..tp aku nk tengok membe aku kawen.waaaa!!!!tp its alrite sbb ade membe2 yg g so dpt la aku tatap gamba2 manis mereka.yehaaa seronoknye tgk org kawen.cm aku plak kan nk kawen..hahaha!!!

so,dis is the pic..of coz la bkn dr kamera aku kan..halal ye.. :)

tadaaaa....ni la die pengantin hujung tahun kite PUAN aisyah dan encik nine (tatau name sebenr)





si baju merah belang2 adalah pemilk gamba ye...pinjam gamba zul!!! :)

No comments:

Post a Comment