21.12.10

tolonglah jgn nk semak sgt okee!!!

samekom...xler nk mrh sgt kan tapi aku rs meng-annoying kan bile ade rkn2 taulan yg rs sgt bosan la konn duk rumah time cuti.aku cam agk pelik sbb selame ni xpernh cuti lame2 ke.mcm xbiase plak lepak2 umah.ape pun duk umah memg heaven kot.xleh aku nk fikir cmne duk luar dr rumah aku yg sgt heaven nih..walllaahh!!!sile muntah oke!!

ha smbung lg..da tu sume nk update wat amal kebjikan smbilan la.haishh mcm2 lg la..skali lg aku nk ckp,sblm ni cuti korg xpenh ke wat kebajikan seperti itu??huuhh!!!muak kot..skg ni aku plak maun muntahh!!

FYI,aku skg tgh tggu surt posting.maun g sekolah mn kan.tp aku xla nk complicated sgt mikir kan bnde alah tu..sbb bnde tu da pasti akan ade.jd xpayah la rkn2 nk gelabah poyo oke.ade org nsht kan aku cm ni,sblm keje bek ko chill dulu hdp. nti once ko da keje memg la sgt stress kot.ahaa bukn la keje part time yg di mksudkan dsni oke.so wat a big deal??xde mslah kot aku rs..klau btul la posting lmbt so wat de big deal,tu bru ms sesuwai aku nk wat part time job..whahaha!!! betape mnyusah kan mak ayh btul aku ni...hahahah!!!!

***so,daaa... =)



ini mungkin aku x??hahaha!!!!time kasih en google!!

No comments:

Post a Comment