21.12.10

short post

selamt pg sekalian alam..

hati sgt lege sbb wikend ari tu aku dgn bbrape kwn aku yg same gagah mcm aku(sarcastic gile!!) g panjat bkt broga tuh.sebelum subuh lg suda memulakan prjalann walaupn ade seorg mamat yg sgt lambat,mmperkenal kan,en hafiz a.k.a JEHAN.hahaha!!!but stil kiteorg dpt tgk sun rise kat ats tuh.huish..memg perit wei.tambah2 lg aku ni bukn jens yg brsenam mmbuang lemak kan.so memg mncungap la wei aku naik ats tu.nsb bek ade rkn2 superhero yg mmbantu beta.haa lg sorang superhero aku,ayu!!!hoyeaahhh!!!sile tepuk tgn kuat.due2 belah tgn la.haa bgus cmtu.. =)

ni hafiz a.k.a jehan =)


dis is ayu..wink**


itu sunrise!!!


da smpai ats tu memg aku xkan buleh lupe kan kjadian aku jth batu..hahaha!!!tlg la byg kan.klau korg imginasi tggi korg leh la gelak2 xhnti2.malu wei..sekalian alam menatap aku jth..haha yeke? bajet ko ertis la...tolonglaaa!!!


nampak je rndah batu ni.haha


so da klik2 sane sini kiteorg pn trun la dgn selamt nye..dan pulang ke rumah msg2 utk tidur pd jam 10 pg..haaaahh!!!!beshhh!!!

**so,daaa~~~


No comments:

Post a Comment