5.8.11

Kembar Upin dan Ipin di Tapah?

Assalamualaikum !!!

Fuhh !!! hengat kat TB je ada Upin dan Ipin. Hengat Tapah aku takdak ka? Tapi ni versi len la. Versi OA la. Wahaha !!! tapi yang paling kelaka bila aku nengok gelagat dieorang.

Taiko kah ??

 Yang budak ada rambut tu ala2 ada sifat bertanggungjawab la. Wehh siap pegang okeh budak si botak ni. Fine !!! dia macam taiko sangat ke nak protect budak butak tu?? Tapi tang tu lah yang kelaka nya. Haha dieorang memang best friend gamaknya. Nak g toilet siap berpeluk2 okeh. Sila jangan nak fikir di luar batasan okeh. Bulan pose nih. Sila jernihkan pemikiran anda. Dieorang idoklah ala2 ke-gay-an hitu tapi kawan2 la derr.

Kalau dalam kelas tuh memang nak duk sebelah2 la kan. Adhoii !!! paling comel ke? Ahh layan kan aje. Dah tu je stok yg hado. Asal boleh je lah. Penghibur luka lara den. Tapi yang si botak ni agak shy2 cat la. Kalau aku nanye petai ada ke idok yang duk menjawab budak yg ada rambut ni. Mula la kan aku pun nak tunjuk taiko aku pulak


 “kamu ni bisu ke ? tak pun lupa bawak mulut g sekolah ari ni?


 huh aku pun kuarlah ayat macam bagus kan. Tapi memang funny la dieorang ni. Sweet je aku tengok. Pendek pun macam kartun Upin Ipin tuh. Wahah !!! mereka sudah year 4 kot. Seharusnya sudah sama tinggi ngan aku kan. Tapi tu  lah dia, terbantut gamaknya macam cikgu eah.

so sekian ajer lah.
*** daaa ***

No comments:

Post a Comment