16.8.11

Perjalanan Selatan

Assalamualaikum !!!!


Last wiken aku pun pulang lah dengan hati yg sgt gumbira. Ehe bajet nak balik raya keh? Never3. Belum lg. just balik tuk bebrbuka with my family and sekaligus membelanja kan duit sebaik mungkin. Ho yeaahh!!! Duk balik numpang kawan saya yg nak balik Melaka. Baik kan hati beliau menumpangkan kami. Ada lagi sorang insan. Kampong kat Melaka jugek. So boleh lah menjimatkan lemak dari terbakar dengan banyak apabila naik tren. Yess aku xpayah nak turun naik tangga. See!! sangat menjimatkan lemak bukan? Ape pun sangat lah terhibur hati bila da dapat balik kampong. Memang ternyata obvious oke muka aku yg sgt ceria. Beberapa insan yg sangat baik hati menegur keceriaan air muka haku. Hoolaa !!! balik kampong memang heaven okehh !!!

So sempat jugak aku meng-snap gambar untuk pulang ke kampong halaman.  ** cett podaahh !!! xlah kampong sangat *** bedal jee laa!!!

journey to selatan !!!
** tp yg lg sorang tak sempat nak snap daa...sory kehh :)

daaaa !!!

No comments:

Post a Comment