11.6.10

syuuuhhh....go AWAYYY !!!!!

aku makin jauh tinggalkan hari tu tp mampu ke ingatan aku lari sejauh mn aku berada skg ni.kadang-kadang rase xadil plak.kite sedaya upaye nk lupekan kisah silam tp kenape perlu kisah silam tu datang menjengah dlam mimipi plak.tu smue bagi aku menggaanggu emosi aku walaupun xbanyak.ape pun aku kene la hadap semue ni.arggghhhh!!!!!smue ni bagi semak pale otak je la....xde gune aku nk ingat smue tu sedangkan bnde tu hampir nk binasekan aku tuk 2 kali.knape aku xpernah pun nak belaja ape yg jadi dalam hidup aku ni?ke aku yang degil atau terlalu sayang?sayang,cinta bende yang berbeza.semue orang syg kite tp xsmue org bule mencintai kite sepenuh hati die.tp buat mase skg ni ak blum percaye cinta.bg aku smue tu kite boleh cakap tp kite nk buat hmmm sstu yg belum yg pasti.tp aku percaye satu hari nanti akan ade cinta tuk aku...sumday sumhow it will come....

No comments:

Post a Comment