17.6.10

[ TOPIC ] : || its ok-la ||

nape la perlu nak wat lakonan.igt aku ni terpedaya lg dgn die.hmm da ade gf kot but ..... hampeh!!tu la org kate KALAU NAMENYE LELAKI LIDAH MEMG BERCABANG PYE LA.mgkin ade yg xsetuju tp buat ms ni aku mgkin kene percaye dgn prumpamaan tu.kite yg perempuan ni kene bijak skit tp bile ati suda menguaasi akal memg sush la.terutamanya bile org tu kite penh syg tp kite kene igt perbuatan yg die buat tu.skali die buat xmustahil die boleh ulang lg bnde yang sama.ini mungkin pengalaman aku yg bole dkongsi.aku xnak orang len jd mcm aku.kite bole bg peluang tp kite seperti mengambil risiko yg tramat bsar.kite mmpertaruhkan nasib kite.sama ade positif atau negatif,kite yg tanggung.xde org len da.dan sebb tu la kite kene fkir byk kali.jgn kalah dengan perasaan.aku pn pernah trjatuh sbb ikut kan sgt perasaan.akal aku letk tepi.tp akhirnye?aku yg merana.....aku sgt merana tp aku sgt bersyukur sbb ni semue jd pd aku.mgkin ade hikmah semue ni.da malas da nk fkir soal cintan cintun ni.kalau bule biar aku kwn ramai2 n sampai 1 mase tgk la mane yg berkenan.tp bukan la main2 kan persaan org.aku xkan buat cm tu sbb aku pernah rs sakitnye bnde tu.. hope i will b fine~~~

No comments:

Post a Comment