27.6.10

||| IT IS NOT DE END |||

aku tak penah sangka pun hdp aku skg sgt miserable...xla kesal ape yg jd cume ape yg jd tu kite amek iktibar.so mungkin ade hikmah kan.n for now i,m happy wit my life..wit all i have.my family,my fren and my frens.semue tu penting bg aku.aku sgt2 mghargai semue tu....

but skg mungkin akan hilang kejap kemanisan tu but it is 4 a while and hope everything will be fine.aku slalu trfkir am i fall in luv again?tp dsbab kan byk sgt kish sedih dlm hdup aku ni aku trlalu brhati2 dlm mmbuat keputusan.aku xnk pisang brbuah 2 kali.tp die stil sabar dgn keptsan aku n hope die akn tetp tggu sbb aku ykin dgn rase ati ni tp aku xbole trlalu gelojoh...bia lambat asal selamat.tu kate org2 tue la kan...kan ade btulnye tu...

tp nk lepaskna die pegi utk bbrape buln...hmmm sgt xbese la kan.but i wll try...hahaha....kene gelak2 je la slalu.senaman muke plak da tu...bgus2...

dis sem holiday aku sgt2 hepi although ade part2 yg hmpir2 mmbunuh aku but i'm still here...thx to all...hahaha....luv ya...

No comments:

Post a Comment