20.6.10

*** B L U R ***

tak terlintas lagi pun kat kepale ape yg nak di curah kan kat 1 ruang kosong ni.tapi ape yg aku tau aku nak coretkan ssuatu.mungkin kebuntuan yang aku alami kebelakangan ni sebabkan aku mcm mati idea.tp belum la smpai menjejaskan ape2 pd aku.aku stil boleh berfikir secara rasional walaupun terkadang tu aku terlari dari landasan.tapi, aku ni manusia biase,bile2 pun boleh terjatuh dr landasan jln yang lurus.hanya berpegangkan satu pegangan aku harus bangun dari semua tu.aku kene yakin dengan ape yang telah aku programkan dalam otak ni.memang itu la yg pling terbaik.dan aku,cume laksanakan ape yg telah aku programkan.aku kene kuat.dan semangat aku ada pada byk bende.dan aku kene yakin itu semua adalah penghalang aku.pernah dengar x ayat ni...kamu yang menguatkan aku dan kamu jugak lah yg menjatuhkan aku.ade benarnye dr ayt tu.sama mcm aku.aku pernah menjadikan sesuatu itu sbg pembakar semangat aku tetapi lame kelamaan sesuatu tu jgk la yg pernah menjatuhkan aku dan aku terus sedar dr ape yang jd.mcm yg pernah aku ckp td,aku cume manusie biase yg memg selalu terleke...aku sgt leke.tapi kadang2 pernah jugak aku terfikir,adakah aku je yg sebegini?adakah aku je selalu melakukan salah mcm ni?xde sape pn yang boleh jwb soklan aku.sbb kenyataannye,kite xpernah buat silap bile kita lakukan sesuatu ikut naluri kite.tp yg silapnye adalah perhitungan kita terhadap sesuatu.sampai sekarang aku belum jumpe jln yg terbaik cuma skg aku hanya ikut jln lurus yg dah terang pd mate aku.mungkin skg masih kabur lg tapi aku yakin satu mase jln yg lurus ni aku akn rase sgt indah...

No comments:

Post a Comment