16.1.11

Definisi Bola Sepak yg Korang Tak Tahu


Assalamualaikum

Bola sepak? Aku memang layan gak la bola kadang2 je la. Belum la taraf fanatik lg. Tunggu aku jd ‘Wags kot. Muahahah tolong la xpayah nak perasan kan. Memang xla nyeh tuh. Kay ape tu Wags ye rakan2? Tapi sebelum itu sila maklum aku bukan la gf mane2 footballer di dlm mahu pun luar negara. Hahahahaha tolong skali lagi…aku nak muntah.

WAGS tu wives and girlfriends of high-profile football players. Kay ye sedari sedara, dalam bahase oang melayu nye isteri2, dan teman2 teman wanita pemain bola. So, adakah anda Wags? Yeaaah sile la mengaku dan wat la blog tuk kekasih hati tu. Ceeeett..baru la nak tunjuk korg syg kat die kan sbb die football-er.

Tapi entry aku ni xde kene mengene pun nak ckp sal Wags sape2 pun cume aku kadang2 sgt wondering ape yg sgt syiok sgt bola ni smpai kadang2 kaum adam ni sgt la taksub dgn bola. Amboi yg paling xtahan sggup stay-up semate2 nak tgk bola kan. Tapi bile bab suh study ke memang la bribu alasan kan  kan. Tak pun memang liat gile kot nak stay-up kejap tuk wish besday gulpren die. Hoooo tgk la kaum2 hawa, kite memang kene bersaing dgn HANYA SEBIJI BOLA oke. Itu FAKTA. Noktah.

Ape kejadah nye mereka stay-up semangat bgai nk tgk aksi bola. Ape seronoknye sgt? So aku pun da menjalan kan survey dgn guna kan mcm2 instrumen data oke. Waaahhhh terpengruh dgn Viva la pleekkk.

So hasil dapatan nye adalah ini….ape pun sile berfikir secara waras oke. Tolong jgn cemari akal anda dgn berfikir bkn2 di luar btsn. Tidak siht utk kesihatan mental ye rakan2. 

Tak ade ape yg mnrik dgn bola selain .... ouh ouccchhh!!!!!

Yeah.... I believe I can fly babey

Sebab ni la Zaquan injured kan...huh dasat2.


Setepeeeeeeee'kkk kono muko!!!!

Fakta: Lelaki ade tenaga ramasan yg lbh dr wanita.**sumber: Berita Harian 15 Januari '11**

Sape kate lelaki xreti lenturkan bdn ***xsie2 cekgu PJ aja ko kan

Main bola pun leh nak balet2 bagai mamat ni

tp ape pun bola tu adlah sgt menarik oke. Selain ade mamat2 yg bdn berketak2 rambut pacak2 (itu hye hiasan di pdg aje) aku pun leh rs semngt yg meluap. Da xde da istilah control2 ayu. Perasaan meluap2 tu xleh la nak kate camne. Ala senang cm korg rs la bile Malaysia final Piala Suzuki ari tu la. Haaa mmg semgt patriotik btul kan. Yeaaahhh Majula sukan utk Negara. Sekian.

***  itu aje ari ini la... daaaaa

No comments:

Post a Comment