27.1.11

Peraturan bercinta memang kejam-- Leklu derrrr--


Assalamualaikum !!!!

Yeah kawan-kawan mari kita menamatkan zaman bujang bersama. Ceeettt tapi anda bukan la calon saya kalau anda adalah kaki pukul oke. Memang kalau lelaki jenis cm ni memang kene penampar dulu ngn aku. Eeeeeehhhh…mak sy dulu hantar sy g kelas tekwando oke… Saye pn leh bg sepakan padu kat awk gak. Tolong la kaum lelaki, jgn la korang nak letak kaki ke tangan ke kat teman-teman wanita korang kay.  Kalau la aku dpt laki jenis ni memang dan2 tu jgk aku say GOODBYE to my pren. Serius aku cakap, pempuan skg kene pndai jage diri korang. Memang la kite xleh nak lawan kaum2 adam ni melalui kekuatan fizikal tapi kita kan ade akal fikiran. Tolong la cube berfikir. Kalau belum khawin da berani2 nek tgn kaki semua, da tu kalau da kawen camne? Ke nanti dieorg campak kite kat longkang je lepas da kerat2 cincang2 bagai? Fuhhhh hebat siakkk!!!! Sie2 mati cam tu je... Penat mak ayah bagi aku makan pakai sume dan aku mati kat laki sekejam ko. Memang ***lahanat betul ko ni. Upsss…ayt tersebut tidak elok digune pakai kay rakan-rakan. 

****Gambar cuma hiasan ye rakan2. Come kan dak ni...Beliau adalah Dhia ****


Haaa ni lagi satu tebiat para-para wanita. Paling sangatlah meluat aku tengok bile lepas korang2 ni da berpacaran bagai, korang leh lek2 selamber je tinggalkan kawan-kawan korang yang ade mase korang susah, nangis, tonggeng2 sbb laki korang wat hal. Tapi bile da baik sesuke hati je korang wat2 lupe korang ade kawan2 kan. Giles nebes aku dgn org2 mcm ni kan. Nebes sbb tahan marah la derrr. Kembang kuncup pale aku tgk ko wei. Kecik besa kecik besa je aku tgk ko ni, Hurmm kes ni memang paling banyak la jadi. Mungkin ke terlalu taksub dengan laki korang tu? Tolong la….selagi kamu2 belum kawen caye la, laki tu tetap akan sentiase cari yg len. Hello2…sile luaskan pemerhatian. Yang da kawen pn berantakan ini kn pulak yg tgh bercintan cintun. Jangan lah percaye sgt ckp sang arjuna tu. Bukan nak curiga tapi ape salahnye kalau berhati2 kan. We don’t want to be a loser rite… So play smart la. Bercinta ni macam main game gak. Kene pandai wat strategi gurls. Ape yang penting, kawan-kawan yg sentiase ngn korang. Ade yang cakap poyo lah minah ni tapi ade aku nak peduli ke? Sebab aku da merase kot terjumpe dgn org yg terlalu sgt penting kan pakwe beliau. Huu tolonglah…jgn naïf sangat. Aku pn xfaham ape masalah aku skg wat entry berbentuk sebegini rupe. Aku stress sbb xdapat posting lg la ni. Kay skang ni aku tgk org2 keje kat BPG Putrajaya tu cm kecik besa kecik besa je aku tengok. Tapi nasib korang2 ni memang orang2 besar okeh. Sile cepat kan posting sy okeh. Sekian.

**** daaaa *****

No comments:

Post a Comment