16.1.11

Pelakon, Penyanyi 'Khurafat' Kene Kacau



Assalamualaikum

Kay2 rilex2, sabar2 dulu makcik pakcik. Macam MELODI plak da aku rase nih.huhu.. sebenarnye tak de sape pun yg kene kacau atau pun dgn se-angkatan dengan nya. Cuma ape yg aku nak kongsi kan dekat sini Cuma 1 lagu yang aku rasa ada gak betul nya. Tapi taste kita tak sama kan. Ada yang cakap aku poyo tapi apedehal. Belog aku, ko ada?***sory kasar bahasa plak***


Klip ni dr citer Khurafat yg tengah dok hot meletup2 tu la. Yang da tengok tu ape perasaan anda?muahahah….adakah anda steady je dlm wyg tu xpun da xthn nak kuar dr wayang tu?huhu


 Tapi kire ok la cite tu. Cite hantu Malaysia yg aku rase leh wat aku seram sejuk. Sampai aku pun rase aku berlakon skali dlm citer tuh dgn Syamsul. Kay yg tu patut anda abaikan je. Sebab cam poyo sampai aku pun menyampah.


So, ni la die lagu die. Mcm ade pengajaran dr lirik lagu die. Dan ade gak tu lirik2 die yg macam ckp pada dosa kesilapan diri sendiri. Aku maksudkan aku la, si penulis ye. Korang2 aku xtau la. Yeaahh rakan2 ni la die lauk untuk telinga pada hari ini. Sekian. 



No comments:

Post a Comment