5.1.11

Rumah Syaitan

***penah dengar x pasal citer ni?haaaa bkn cite alam ghaib oke...ni fakta.tajuk je yang cam puake skit kan tp tu cume name.bukan lah maksudnye kat umah tu ade setan2 sume duduk menyewe oke...sile perbetul kan kefahaman anda.(padahal aku yg slh phm) hahahah..

kay2 jom aku kasi tau skit nape name die Rumah Syaitan.

rumah ni sebenarnye penjara Abu Ghraib yg berada di Baghdad (xslah aku).penjare ni memg la tmpat tggal org yg penah wat salah tapi yang lagi sadis nye pesalah2 kat dlm tu teruk kene sekse.rmi jugk bnduan yg mati sbb kene sekse mental dan fizikal oke.

tp name pnjare tu da tuka skg kpd Penjara Pusat Baghdad.tp pengurusan pon die da tuka.dulu yang mntadbir penjara ni Tentere AS(amerika sykt)

tapi di sebab kan ade banyak cerite2,gangguan sume penjara ni lame2 dikosongkan.tapi roh2 yg xtenang tu kacau plak budak2 yang dekat dengan kawsn penjara tu.yela sbb dekt2 kwsan penjara tu ade kwsan perumahan,sekolah2.dieorg ni ckp mcm2 bnde la dieorg nmpak dan dengar.ceettt aku ckp mcm knl plak dieorg2 ni.cm mmbe kamcing plak an.tp aku bce2 bnde2 ni dlm surt kabar je.trbace dan rase cm misteri plak kan.btul ke tidak aku pon xleh nk sure kan la.nti aku wat prsidangan dgn Obama.ecewaaaahhh!!!!sile jgn lyn ayt trsebut.

ade sikit gmba utk tatapan anda ye..hahaha gamba ni xthriler sgt la.ade yg agk kontroversi skit so aku xbrani la sbb sy masih bwh umo oke.. =) (yg sbnarnye aku takot)







**so tu je la yg aku nk kongsikan brsame anda ye.

(XMENARIK?SILA ABAIKAN YE) =)

2 comments:

  1. pic sikit lah.. cube byk kn pic lg.. bru best :(

    ReplyDelete
  2. pic yg len aku sgt tkot oke..hahaha!!!

    ReplyDelete