20.3.11

Hari Graduasi Kami

Assalamualaikum !!!!

Tahniah rakan2 yang telah bergelar graduan PISMP.  Ini termasuklah tahniah kepada diri sendiri okeh. Hahah adakah anda sangat nak berlagak anda mempunyai segulung ijazah? Eh salah daa bukan segulung tapi it is more to se-buku kot. Der jangan nak riak diri sangat. Elo2 memang la ada ijazah tapi kita pun kena ingat. Setinggi mana pun kita ada pengiktirafan tapi tak ada guna kalau kita tak boleh nak aplikasikan apa benda kejadah yang kita dah belajar. Ahaaa jangan nak pandang org tu kelas kedua atas ke rendah semua sama je. Lalalla tu ayat ikhlas nak kasi back-up diri sendiri daaaa. Hahahah !!!!!

Okeh mari kita bercerita tentang kejadian indah yang telah terjadi pada minggu itu ye. Yeahh !!!! hari Selasa dah mula aku sangat excited berjumpa dengan kawan2 kan. Aku rasa sampai tudung aku pun da senget benget da. Yelah mana taknya, bercakap tanpa henti. Adoii aku pon letih dengan diri aku sendiri.  Jumpa rakan2 yg baru balik dari overC. Ahaaaa overC mane tuh? Hahahah !!!! hanya mereka dan aku je yg tau. Jangan la salah faham. Mereka cuma di seberang sana je. Luar semenanjung. Wakakaka bukanlah overC sangat. Tapi gua tabik spring la dengan mereka2 yang tabah hati g sana.Yg pergi tu pun semua nya hero2 belaka okeh. Caya la sama lu broder2. Kasi kumpul duit banyak2 nanti leh kawin cepat2 ye korang2. Ahaaa duit2 gak tapi jangan la korang pun ngajar sambil lewa okeh. YEEE SILA AMBIL PERHATIAN SEKALI YE WAHAI tuan punya belog. Eeeheeee~~~~

Continue…

Hari bersejarah aku hari Khamis. Aku sidang ke-3. Yeaaa aku tau anda semua xnak tahu pun tapi ade aku nak kesah. Aku nak g tau jugak. Hahah sidang ketiga semua nya dak2 yg amik kos matematik rendah. Miahahaa !!!! sangatlah ramai org.  Adoiii fening pale aku tengok orang yg sangat ramai di tempat yg sangat padat pada aku. Sempit. Huhhh !!!!!  tapi ape ada hal. Yang penting aku nak catwalk 1 dewan ari ni ha. 1 Malaysia nak tengok aku. Whahahahhahaha !!!!! citer dongeng semata betul aku ni. So da siap amik itu skrol ape lagi, sesi bergambar daaa. Ahaaa walaupun di pg hari tersebut sy kehilangan kamera-man sy tp nasib baik beliau memunculkan diri lepas je aku habis upacara dalam dewan tuh. Nasib aku bawak camera aku sendiri. Eheee dapat lah nak bergambar gedix gak pg tuh.

So ape pun thx pada mereka2 yg dah membantu aku selama tempoh aku belajar tu. 5 setengah tahun. Fuhhh kalau ade anak da g tadika da. Haaa lama tak lama kan. Apa yang salah silap jangan lah simpan dalam hati ye. Luahkan. Ce-cite kat aku. Mane tau aku leh mintak maaf kat korang. Ada aku hutang bg tau la. Almaklum la aku pelupa sikit tang hutang2 ni. Hahahahah !!!!!! gurau2 je. Haaa lupa nak habaq. Ari tuh ceq dapat bunga spesel dari jauh wooo. Bukan nya kat tempat org jual bunga kat PICC tuh tapi baru turun dari Cameron woooo. Eheee aku tak tau mau cakap ape dengan itu orang hanya mampu cakap thx 4 your bunga and 4 your big present. And thx 4 coming for my convo day. Jauh kot perjalanan beliau. Hahaha kalau lah aku tak sanggup la aku baaiiii. Heeeehuuuu….

So mari kita tengok pics pulak derr….






2 comments:

  1. woi dalam cafe pon sempat lagi ! minah sedut tol hahahah rindu ko ahhh !!

    ReplyDelete
  2. ehee si lampu neon..aku kat mane2 pon jadi je.hahahaha rindu mulut pok pek ekkk..weeee :p

    ReplyDelete