6.3.11

Mode:Dress-up macam Mak Datin

Assalamualaikum !!!

Hari ni macam teringin plak nak tengok2 gambar2 yg lama tak la lama sangat tapi kira cerita da lapuk. Ahaa tapi aku nak gak memaparkan beberapa insan yang sangat lawa dan cantik seperti kejap lagi. Hoyeaahh bawak bersabar rakan2 lelaki ohooo kalau la ada yang membaca ni kaum lelaki kan. Yang ladies rilex derr anda tetap cantik dan ayu okeh. Walaaahh !!!!

Gamba2 sume ni masa last diner kiteorang. Ahaa grand tak grand la kan. Tapi yang ponting eah molotup (meletup) sumo ( semua) eah. So well done la pada mereka2 yg terlibat termasuk tuan punya belog ni. Mahahah !!!!! walaupun baju aku yang aku bajet2 hot tu ( tapi xhot pun ) wat hal saat akhir kan tapi nasib baik ada housemate yang sangat baik untuk meng-adjust baju aku tuh. Lagi sorang housemate aku plak duk sibuk bagi semangat kat aku suh sabar2, ape tu bagi ketenangan la nih. Yela aku tengah meroyan woo dengan baju tu. Esok nak pakai. Haaaa guane tuh??? Hahah house mate aku tu nama dia miza. Die cun woo. Sat naa. Sabar2. Jap lagi aku kasi kenal la org2 tu. Huh sampai sekarang tak nak tengok da baju tu. Merajuk hati aku. Terima kasih linda dan miza. Ehee sapa linda tu? Sat g hampa tengok naa sapa dia. Santekk woo kawan2 gua ni. Gua je tumpang glamour kat beliau2. Hahah !!!!

Ahaa malam diner cam tu mesti la ada ratu nye kan. Dah semua nya macam datin2 kan. Haruslah ada pemenang kan. Walawey der..memang gua yang cadangkan dia menang malam tuh. Meletop kebabooomm !!!! hahah comey. Laen dari yang lain. Dan2 aku pun jadi hakim yang tak berapa nak bertauliah okeh malam tu. Ikut kan ati biar aku je yang jadi ratu tapi oleh kerana takut ngn pakcik BPR aku relakan je la. Yela mana taknye, mana boleh hakim pertandingan menang pertandingan. Adooooyaiii !!!! giles kuasa la plak.

So mari la kite melihat gambar2 plak. Penat aku menekan petak2 4 segi hitam ni da. Hahah !!!

Ala2 Grammy Awards gitu !!!


Cantikkan mereka2 :(

Okeh tak leh di sangkal lg yg tengah tu lg howt bebeh !!!! haaha

Haaa tu die Miza dan Linda.Miza paling kiri linda paling kanan.Gojes weh semua nyee


Ha tu dia !!!! Queen and Prince Charming kite. Walahh hot meletop kann !!!

*** Oke la der... daaaa ***

No comments:

Post a Comment