14.3.11

Review Event : Proton City

Assalamualaikum !!

Yehaa musim cuti sudah bermula. Idok la cuti lame bebenor tapi seminggu je yeop. Ehee seminggu pun sgt lah bermakna bagi haku. Ohooo sebelum cuti hari tu budak2 sekolah aku ni ada la masuk acara olahraga peringkat daerah kan. Woow don’t judge a book by its cover okey.. Memang terbaik dari ladang la gua cakap sama lu brader. 4 hari aku berkampung kat situ dengan cikgu2 lain. Nasib la menang keseluruhan. Idok ler rasa rugi sangat sebab kami menang okey. Hahahaha aku nak gelak besar. Alkesahnye aku pun leh sesat barat nak g ke Proton City tu. Yelah kat stadium tula aku nak ngantar budak2 ni ha. Ahaa aku dengan bangga-nya boleh sesat salah masuk highway. Yeah aku tahu aku sangat la org yang suka berkhayal. Ohhh ape lagi aku pun pecut la. Siap perut aku pun nak kecut sekali. Adoiii seram sejuk da badan aku. Yela aku bawak para2 atlit ni ha. Naya la kalau sampai lambat. Waduhhh !!!!! nasib aku sempat sampai dengan selamatnya. Hahah budak2 dalam kereta aku tu agak2 nye pun same da rambut tegak cam aku sebab kelajuan yang melampau di jalan raya. Ouh tidak bagus sebenarnya tu. Sila ambil perhatian: tu semua nyawa orang okey. Okai mari kita sambung. Giles hebat kot sekolah aku ni. Gamaknya kalau aku pun lumba lari dengan mereka2 tu aku da pancit awal2 da.. Bukan ape, kesian kat budak2 tu nak lumba lari dengan orang besar cam aku. Ehee mana larat dieorang nak ngejarnya. **Ahaksss !!!! sila la alert penipuan yang sedang aku buat tu. Hahahah !!!!!


Pic 1: Para2 atlet SK Btu 14  TIDAK termasuk cikgu si kasut merah. hahaha !!!




2 comments:

  1. cikgu shara dh macam mak orang asli dhhhh!!kuang!kuang!kuang!!

    ReplyDelete
  2. hot mummy: mak orang asli meletop sakan...wahaha !!! cun wooo

    ReplyDelete