13.12.11

Lemas dalam Ombak rindu Yang Berombak-ombak


Assalamualaikum !!

 Ombak rindu di mana-mana saja okey sekarang ni. Dan aku rasa majority yang tengok cerita ni memang crying all the time kot. Hehs tapi aku tak paham ape masalah aku bila aku stress tengok cerita tuh. Bukan stress ape, aku tak suka betul tengok cerita yang terlalu banyak konflik dan merumitkan. And for me, tu memang streotaip cerita melayula kan. Mula-mula nangis2 pastu happy ending. Sweet kan. Macam cerita Cinderella la semua tuh. 

*** AARON AZIZ mantap kan kan kan ***


Tapi ape yang aku suka dalam citer ni hanyalah lagu tema je. Bila kuar lagu baru aku nak rase tersentuh sebab lagu aku. So ape masalah aku kan. FINE !!!  aku mmg tak berapa nak jiwang tul layan cerita ni. Maafkan saya peminat Ombak Rindu sekalian okeh. Big smile please  =)


 *** PERCAYALAH: ringtones semua penduduk Malaysia majoriti nya adalah lagu 
di atas. yeahh!!!




  *** so daaa ***

No comments:

Post a Comment